środa, 18 sierpnia 2010

Miła niespodzianka

Dzisiaj, koło południa, listonoszka przyniosła awizo. Bardzo się zdziwiłam, bo ostatnio niczego nie kupowałam przez internet i żadnej przesyłki się nie spodziewałam. No, ale jak to z Pocztą bywa - odbiór dopiero po 18-tej. Myślałam, że mnie ciekawość całkiem zeżre ;) No nie było tak źle.

Wieczorem brat podrzucił mnie na Pocztę, o dziwo, nie było kolejki! Pani w okienku wypytywała o to kiedy dostałam to awizo, jaka duża ma być ta paczka itd. Już się wystraszyłam, że to jakaś pomyłka. Ale w końcu ją dostałam. W drodze powrotnej podarłam kopertę :) tak byłam ciekawa.

W środku był prezent od Shiraji, u której jakiś czas temu zostałam setnym obserwatorem. Obiecała mi wtedy niespodziankę. Już prawie zapomniałam :) dlatego to była prawdziwa NIESPODZIANKA. Dziękuję :)

2 komentarze:

  1. Szzęście Ci dopisuje, bo mam kolejną niespodzianką:-) W moim candy zostałaś wylosowana i wszystkie przygotowane przezemnie przydasie z wielką radością do Ciebie wyślę:-) tymbardziej że kilka postów niżej widziałam że rozpoczynasz zabawę scrapbookingiem. Ciesze się bardzo, gratuluję szczęścia i czekam na adres, pod który wysłać prezenty. Pozdrawiam serdecznie, dziękując za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze cieszę się, że paczuszka cało dotarła do Ciebie i że niespodzianka Ci się spodobała. Po drugie GRATULUJE!!!!! wygranej u Kachy :) Po trzecie cieszę się, że zaczynasz przygodę ze scrapbookingiem- zakupy jak na początek bardzo fajne, a po czwarte muminek jest przesłodziuteńki i cudniasty- podziwiam talencior Twój, i po piąte cieplutkie pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...