piątek, 8 kwietnia 2011

Nowe koty i mój sklep

Złapałam za igły i nie wypuszczam ich z rąk. Filcuję jak szalona, aż mnie ręka boli ;)
No nie jest tak źle. Niedawno dostałam zaproszenie z serwisu Artillo.pl do założenia sklepu. Zawsze mi ciężko się zabrać do takich rzeczy. Zdjęcia obrabiałam kilka razy, potem nie mogłam się zdecydować co wystawić. Ale w końcu pokonałam przeciwności losu i mam sklep o nazwie.... FILCZAKOWO. Jakżeby inaczej ;)
Zatem zapraszam!

A teraz prezentacja najnowszych Filczaków - dwóch Kotów i jednego Pieska.




Chciałam zrobić drugiego łaciatego pieska, wyszedł zupełnie inny. Nie jest łatwo stworzyć dwie identyczne rzeczy. No, ale przynajmniej są unikatowe :)


Na razie to tyle, a że kupiłam dziś jasnozieloną wełnę, pewnie wkrótce powstanie coś zielonego :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...