sobota, 18 czerwca 2011

Tym razem kolczyki :)

Oj, dawno nie pisałam. Widzę, że moje Candy cieszy się powodzeniem. Miło mi :) Pojutrze wyniki, więc spieszcie się ;)

Dzisiaj będzie trochę nowości, trochę zakupów i trochę zupełnie innych spraw.

Postanowiłam nauczyć się czegoś nowego. Kupiłam sobie różności potrzebne do decoupage'u, ale na razie stoją sobie na półce i czekają na przypływ natchnienia bądź po prostu na towarzystwo do wspólnego działania. Samej mi się nie chce :)


Także ze scrapbookingiem chciałabym się zaprzyjaźnić, dlatego zapisałam się na letnie warsztaty,  organizowane przez Kwiat Dolnośląski. Może się tam spotkamy. Nabyłam też parę drobiazgów :) w Stonogach.


Teraz odrobinka nowych prac.
Pamiętacie może jak kiedyś bawiłam się pseudogliną? Powycinałam wtedy małe wisiorki, które leżały sobie dosyć długo w pudełeczku, zanim nabrały mocy urzędowej ;)
Pomalowałam je farbą arylowa, polakierowałam i zrobiłam z nich kolczyki.






I jeszcze dwie pary, wykonane z drewienek, które kupiłam zrazem z nieszczęsnymi breloczkami :)



Teraz filcowe nowości:

Naszyjnik z poskręcanych dredów.


oraz kolejny naszyjnik z kwiatkiem. Zrobiłam do niego również kolczyki, ale zapomniałam sfotografować, a już sobie poszły w świat ;)



Ostatnio przeglądałam pudełko ze swoimi "skarbami" i znalazłam cały pęk breloczków robionych z kolorowych żyłek. Kiedyś miałam straszną fazę na te wisiorki, a teraz nawet nie pamiętam jak się je robiło :)


Jeszcze tylko pochwalę się tortem urodzinowym dla brata i siostry. Spóźnione o całe dziewięć dni :)


oraz ostrzyżonym własnoręcznie (nożyczkami) psem. Tym razem się nie pocięłam...


Długi pościk wyszedł, ale trochę się tego nazbierało. Do zobaczenia w poniedziałek ;)

4 komentarze:

  1. ale sie dzieje u Ciebie, kolczyki fajne i tyle zakupow ....:) pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolczyki i breloczki.Tort aż ślinka leci.Psiulek bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy dzieją się u Ciebie! Kolczyki piękne, zwłaszcza kotki mnie ujęły. :-) I serduszka. Psinka ładnie ostrzyżona. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdraszczam niezmiennie tych warsztatów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...