poniedziałek, 25 lipca 2011

Wyróżnienie

Dzisiaj będą dwa posty. Najpierw dziękuję bardzo za wyróżnienie, które otrzymałam kilka dni temu od Lady Rottweiler. Jest mi naprawdę bardzo miło.


Powinnam teraz wytypować 16 blogów, które zasługują na nominację, ale tego nie zrobię gdyż nie chciałabym nikogo pominąć, zapomnieć. Najchętniej nominowałabym wszystkie obserwowane przeze mnie blogi. A jest ich ze dwa razy tyle. Więc się wyłamuję. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe.

Ale 7 słów o sobie mogę skrobnąć:

1. A - Jestem Archeologiem
2. B - Beza to imię mojego ukochanego psa
3. C - Czytanie to przyjemność, na którą wciąż mam za mało czasu
4. D - Dlatego częściej oglądam filmy
5. E - Eeee, ten punkt pominiemy :)
6. F - Fajnie, że zaglądacie na mojego bloga ;)
7. G - "Genialne" pomysły przychodzą mi do głowy co 10 minut, żeby jeszcze doba była 10 razy dłuższa...

Pozdrawiam was wszystkie serdecznie

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...