poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Niedzielne decoupage'owanie

Wczoraj wpadła do nas kuzynka z drewnianymi gadżetami do ozdobienia. No i ślicznymi serwetkami :) Pogoda była tak piękna, że rozsiadłyśmy się w ogrodzie. Na reszcie dokończyłam malutkie drewniane wisiorki, które pokryłam podkładem już daaawno. I tak sobie leżały do wczorajszego dnia. Pierwotnie miałam zrobić z nich kolczyki, ale oczywiście koncepcja kilka razy mi się odmieniła. Ostatecznie powstały zawieszki, które może użyje do ozdobienia kartek, kto wie?



No i coś może nie na czasie, ale ta serwetka była tak urocza, że nie mogłam się powstrzymać :)




4 komentarze:

  1. Zapachniało pierniczkami i świętami:)Wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. E się przejmujesz. W Trójce też lubią w środku lata świątecznego "Karpia" puścić ;)
    Za parę miesięcy będzie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają smakowicie, jak ciasteczka. Mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powoli na blogach zaczyna się pojawiać świąteczny nastrój
    twój blog nie jest wyjątkiem
    a to dobrze
    piękne zawieszki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...