sobota, 29 października 2011

Podobne, a jednak inne

Na wstępie dziękuję wszystkim za miłe komentarze pod ostatnim postem. Filczaki wylądowały w Wielkiej Brytanii, mam nadzieję, że będą tam szczęśliwe :)

A dzisiaj, tak dla odmiany, znów będzie papierowo. Dwa magnesy i dwa notesy. Jak w tytule, podobne do tych wcześniejszych, ale nieco inne. Powstały już kilka dni temu, ale tak się składa, że zajmuje mnie pewna sprawa i kompletnie nie miałam czasu nawet zdjęć zrobić ;) O co chodzi zdradzę być może już niedługo, powiem tylko, że jest to związane z filcowaniem na mokro (wkrótce znów coś filcowego). Zrobiło się nieco tajemniczo i dobrze :)




Magnes łudząco podobny do kilku poprzednich, ale tym razem zaszalałam i nie dość, że zrobiłam ręczne przeszycia, to jeszcze zamieniłam papiery. Ze scrap.com, oczywiście ;)

Kolejny jest już inny, zupełnie nowy.




No i na koniec dwa notesy zakupowe, tym razem je udoskonaliłam doklejając gumkę (własnoręcznie barwioną :)) aby się nie "rozlatywał" na wszystkie strony. Bloczki z Ikei, papiery i kółeczka ze scrap.com, stempel kolorowany akwarelówkami, a gumka majtkowa z pasmanterii :)




3 komentarze:

  1. Filcaki powędrowały bardzo daleko
    Magnesy piękne, a jak patrzę na babeczkę to jestem głodna
    Notesy genialne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieję, że będą. NA PEWNO! :) A co do scrapowania, hmmm.... coraz lepiej, niedługo i notesy wyjadą za morze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miazga, :))), powalasz z nog i tyle :)))zazdroszcze Ci , Marzenko kreatywnosci, pomyslow i swiezego spojrzenia,,,(moje gdzies sie zatracilo) i zycze: niech zawsze z Toba bedzie, to spojrzenie :))), Pozdrawiam Mocno i trzymam kciuki za wszelkie rozpoczete sprawy :)i wierze w Ciebie :))0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...