sobota, 11 lutego 2012

Zakładka i walentynkowy magnes

Głupio mi się zrobiło bo zaniedbałam bloga. Iza mnie skarciła i przy okazji zmobilizowała do działania. Godzinę obrabiałam zdjęcia, nie tylko do tego posta, ale i do następnych. Powiem szczerze, że ostatnio nie mam cierpliwości do komputera. I musiałam zrobić na nowo zdjęcia bo te, które zrobiłam poprzednio były do niczego.

Zakładka dla siostry, która czytuje ostatnimi czasy literaturę szyciową. Wykonałam ją z uroczych papierów Sew Cute oraz moich ulubionych kropeczek Victoriana nabytych w scrap.com.pl. Siostra jest zadowolona, na szczęście. Trochę się obawiałam, że za dużo różu użyłam :)



Drugą rzeczą, którą się dzisiaj chwalę jest magnes na lodówkę z notesem z motywem serca. Tak się składa, że w Kwiecie Dolnośląskim jest wyzwanie na pracę z sercem więc zamierzam go tam zgłosić ;) Tak mi się spodobał, że zdecydowałam, że go sobie zostawię :)
Właśnie zauważyła, że zakładka też zawiera motyw serca i wyraża miłość mojej siostry do szycia....


Ponieważ fotki do kolejnych postów już gotowe to spodziewajcie się kolejnych nowości ;)

5 komentarzy:

  1. no nareszcie :)))Notesy spod Twojej reki juz znam i podziwiam, a zakladka ...nie dziwie sie , ze siostrze przypadla do gusty, fajny praktyczny gadzet :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza dobrze zrobiła, że zmobilizowała Cię do napisania kolejnego posta

    Piękna zakładka i notes

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka różowa - to nic, ważne, że jest manekin i wiadomo o co chodzi :))

    buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście obie prace pasują do naszych wytycznych i obie są piękne. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace.

    Dziękuję za udział w zabawie - Wikucha z DT Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...